١٥ نوفمبر ٢٠٠٩

الف مليون مبروك يا بلدى


واسيبكم مع الصور الاكتر من رائعة

والفرحة العارمة اللى فى مصر كلها من الاسكندرية لاسوان



















هناك ٨ تعليقات:

غير معرف يقول...

السلام عليكم

انا من اصحاب شقاوة اخر حاجه

وانت كنت عاوز تنضم لينا

انا بعتلك دعوه على ايميلك اقبلها وبكدا بقيت عضو فى المدونه معانا

وفى حد مننا هيكلمك على الميل يفهمك نظام المدونه
وتعمل ايه بالظبط

اهلا وسهلا بيك معانا
ويارب تتبسط وسطنا

غير معرف يقول...

انا بعتلك الدعوه على gmail

غير معرف يقول...

اولا اهلا وسهلا بيك معانا

انا عرفت انك قبلت الدعوه
بس سورى انا شلت البوست بتاعك
علشان فيه نظام لسه هنكلمك ونفهمك النظام ايه

لان البوستات بتنزل بترتيب وكل 4 ايام

وفى حد مننا هيكلمك على الميل ويفهمك النظام ايه

ارجو انك مش تضايق وانت ممكن تحط البوست تانى بس بعد ما تفهم النظام
ويبقى فى دورك
لان البوست الجديد لسه دوره مجاش

زى ما قولتلك ياريت متكنش مضايق
واحنا مبسوطين انك معانا
واصبر شويه على البوست لحد ماحد مننا يكلمك على الميل ويفهمك نظام المدونه

غير معرف يقول...

يا فرحة ما تمت

Pink Dreams يقول...

كل سنه وانت طيب

عيد سعيد

Unknown يقول...

فعلا اعشق فى الليل كلمنى وفهمنى النظام وانا شاكر ليه جدا لان انا حاسس ان انا اسألتى كانت كتير شويتين

وطبعا انا مبسوط اكتر ان انا انضميت لكم

Unknown يقول...

الفرحة هتبقى اكبر ان شاء الله

يوم ما نرجع من انجولا بكاس الامم

لتالت مرة

قول يارب

Unknown يقول...

بينك دريمز

كل سنة وانتى بالصحة والهنا

ويعود علينا الاعياد بالخير والسعادة يارب